maanantai 16. maaliskuuta 2009

Muutama vanha kortti

Laitan tähän muutaman vanhan kortin jotka olen joskus tehnyt:

Kortti on kokoa 10 x 15cm (yksi-osainen)
Photobucket

10 x 15cm (yksi-osainen)
Photobucket

10,5 x 11,5cm (yksi-osainen) ensimmäisiä 3D-kortteja mitä olen tehnyt.
Photobucket
(Tuossa on käynyt minulle kämmä tuon vuosiluvun kanssa joka on laitettu tuohon kortin ala-osaan oikeasti se on 08, mutta laiskuuttani en sitä enää mene muuttamaan :)

10,5 x 13,5cm (yksi-osainen) 3D-kortti


10,5 x 13,5cm (yksi-osainen) 3D-kortti


10,5 x 14,5cm (yksi-osainen) perhoset kohotettu 3D henkeen :)
Photobucket

N.10 x 15cm (yksi-osainen) tässä olen käyttänyt mm.kierrätys materiaalia, aikakauslehtiä, taustan olen tehnyt tusseilla nuo musta/puna pallerot.

Kortti on vanhempi kuin tuo vuosiluku näyttää, jälleen kämmä oikeasti tuo on tehty 08.
Kuvankäsittely ohjelmalla kun noita vuosilukuja laittelee ei sitä aina huomaa :)

1 kommentti:

  1. Kiitos samoin! Sinunkin korttisi tulivat tänään! Ne on tosi ihania! Oletpas tehnyt kauniita postikorttejakin...nuo keijut ovat sulosia. Kiitos vielä kerran sinulle vaihdosta!

    VastaaPoista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)