torstai 30. heinäkuuta 2009

Tuunausta

Olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja tehnyt hieman tuunauksia, jotka ovat odottaneet hetken aikaa :)

Tämän samettisen jakun ostin seppälästä joskus ja halusin sille jotain pientä, löysin kommeistani nuo niitit jotka ovat taskun suissa, ei hyvin näy mutta luonossa yes :)
Hihan suihin laitoin nuo pitsit, en tiedä pidänkö koskaan koska ruskea ei ole minun värini.
Kavensin takkia reilusti ja takana on leveä kuminauha.


Tämä taas oli paitapusero seppälästä myös ja minulle aika iso, varmaan pari numeroo, löysin kanssa tosi halvalla ja pakkohan se oli ostaa vaik oli niin iso :)
eli kavennettu edestä ja takaa reilusti, hihat otin pois, eteen ompelin tuon mustan pitsin.


ja taakse ompelin kaapista löytämäni vyön osan siis tuon mustan, istuu kyllä tosi hyvin päällä, täytyy sanoo, olen tyytyväinen :)
en kyllä ole myöskään kaulus ihmisiä että josko ne vielä ottaisin pois hmmm.


Tämä oli myös jätti suuri minulle mutta niin ihanan värinen ja tuo kangas ei ole yksivärinen vaan siinä on vaaleampia ja tummempia kohtia aivan ihana, harmi että ei näy kuvassa.
No siihen kanssa kunnon sisäänotot ja muuta ei se sitten tarvinnutkaan, jälleen kaulus höh, jotenkin vissiin aivolohkoihin mennyt jostain , että rupeeppas likka käyttään kauluksellisia vaatteita ;) pusero on kirppislöytö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.