perjantai 20. helmikuuta 2015

Moo vaihtoa ViliMarikan kanssa

Meillä oli Viltsun kanssa Moo vaihto niinkuin tuossa yhdessä postauksessa kerroin.
Tässä tulee Viltsun tekemät minulle.

Tykkään hänen tyylistään ja mä rakastan noita pikku kirjoja/kansioita jollaisen hän jälleen oli minulle tehnyt. Iso kiitos Viltsulle jälleen.

Eli tässä hänen ihanat Moo.kortit ja ihastuttava kansio/kirja:































Kuvia tuli aikaslailla, mutta halusin kuvata kaikki yksityiskohdat:)

Ja tässä ihanat hänen tekemät Moo-kortit vielä erikseen:)
Kiitos vielä kerran Viltsulle vaihdosta, kirjan laitan esille (Työhuoneeni eli makkarin kirjahyllyyn jonka hyllyjä olen pyhittänyt pikkukirjoille ja jutuille joita olen saanut tai itse tehnyt, mitä niitä laatikkoon laittaa, haluan että ovat esillä ja niitä on sitten kiva hypistellä;)




























Ihanaa viikonlopun alkua kaikille:)

2 kommenttia:

  1. Sä osaat kyllä kuvata niin upeita kuvia. Liekkö kamerassa vai/Ja kuvaajassa, mutta omat kuvani eivät ole tätä luokkaa. No mutta, kiva, kun tykkäät. Mullakin on kirjat esillä. Osa verstaalla, osa olkkarissa. Nautin, kun voin milloin tahansa kurkata, että tuolla ne ovat, ihanat. Ja milloin vaan hypistellä ja tarkistaa, mitä ihanaa tuon kannen takaa löytyikään. :) Nam.
    Muksaa viikonloppua !

    VastaaPoista
  2. Ihqu ihanat ovat nämäkin kortit ja kirjanen! Kivaa viikonloppua ;)

    VastaaPoista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.