sunnuntai 27. marraskuuta 2016

Kalenteri / muistikirja sekoitus;)

Törmäsin useasti youtubes videoihin missä koristeltiin planner ja ajattelin saiskos ihan tavallisesta kalenterista samanmoisen;)

Olin postista saanut liiton kalenterin ja se on tosi tylsä niin ajattelin että kokeillaan ja tällainen siitä sitten tuli.

Toiseen osioon laitoin muistikirjan jossa on kaikki tärkeä.

Kannet tehty pahvista ja päällystetty tietenkin itsetehdyllä pohjalla.
Kirja on aika paksu ja paksummaksi tulee, olen sen huomioinut kansia tehdessä että on tilaa;)




Kiinnitys systeemi on ihan tavallinen kuminauha joka toimii ainakin vielä;)





Laitoin ensimmäiselle sivulla Post-it lappuja (Ylhäällä)
Tästä alkaa kalenteri-osio ja olen jo hieman sitä aloittanut koristelemaan koska jo huomenna on tuo viikko;)

Joitain lehtiä kalenterista jätin ennalleen. Toisella sivulla Post it lappuja.

Olen täydentänyt sivuja myös koristelemalla

Tämä kansio on kalenterin päällikannet jotka otin pois ja tein niistä tämän kotelon kirjan väliin.  Tänne sitten kaikkea kivaa pientä;)


Tietenkin taskuja...


Muistiinpano osioon Luetteloon tärkeitä symboleita jotka olen sumentanut ovat niin henkilökohtaisia;)

Seuraavalta sivulta alkaa jo Joulukuusta ensi vuosi ja siihen sitten kuukauden tehtävät yms.

Tästä alkaa Kokeilut osio johon tulen laittamaan askarteluun / digimaailmaan sijoittuvia juttuja.

Tykkään laittaa myös pieniä elämänohjeita. Muistiinpanot osioon tulee kaikkea tärkeetä elämään liittyvää.

Hyvää ja rauhallista Ensimmäistä Adventtia kaikille ♥♥♥

19 kommenttia:

  1. WAUUUU UPEEE!!! Minä kalenteri-friikkinä heti ihastuin! :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Olen ihastellut sinun planneriasi, jäin varmaan koukkuun tuohon kalenteri juttuun;)

      Poista
  2. Wau!! Kyllä olet taas nähnyt vaivaa - ei ei vaivaa - kun iloa :-D
    Kyllä joskus kannattaa tehdä itsellekin jotain mieluista. Tietää ainakin mistä tykkää.
    Tämä on hieno juttu, siitä sinulle on iloa koko vuodeksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Juu tuota oli kiva tehdä ja vuoden mittaan kalenteriin lisääntyy kaikkee kivaa:)

      Poista
  3. Oi, Oi mikä UPEUS! Kekseliästä ja kaunista yllin kyllin.
    Tule toki mukaan digi ym haasteisiin!
    Minä tein uudenvuoden päätöksen: lopetan TioT tiimissä. En jaksa niitä osallistumistöitä kommentoida ja kiitellä. Ovat 90% skräppikortteja,jotka eivät minua kiinnosta. En tiennyt etukäteen, että on sellainen velvoite.
    Olen jo ilmoittanut asian. Nythän ne muutkin tiimiläiset digeilevät, joten minua ei tarvita enää.
    Hyviä inspiksiä sinulle edelleenkin ja mukavaa uutta viikkoa ❤��❤
    P.S. Kiitos ihanista kommenteista ❤

    VastaaPoista
  4. Kiitos ♥ Juu en minäkään jaksaisi. Tämä on hauskaa kun voi kommentoida kun siltä tuntuu;)

    VastaaPoista
  5. Ihana kalenteri, iloa koko vuodeksi

    VastaaPoista
  6. No taas iso IIIIK ja iiik! Onpa ihana kalenteri!
    Mä en ole vielä tuohon hurahtanut, mutta ihailen muiden kyllä innolla.

    VastaaPoista
  7. Kyllä on nyt saanut tylsä peruskalenteri ihanan persoonallisen ilmeen. Upea!

    VastaaPoista
  8. Upea kalenteri..niin silkkumainen kuin vain voi olla...TYKKÄÄN..

    VastaaPoista
  9. OO...aivan ihana.Hyvää joulukuuta.

    VastaaPoista
  10. Onpa kätevä ja hieno! Olet hurjan lahjakas

    VastaaPoista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.