perjantai 8. tammikuuta 2021

Junk Journal/NoteBook/MiniBook videot

Uusi vuosi pärähti käyntiin ja lumikin on pysynyt maassa 👍

Askarteluita olen jonkin verran tehnyt ja tässä niistä kaksi.


Tässä Bookissa olen käyttänyt postista tulleita kirjekuoria pohjana, lehdestä leikattuja kuvia, kirjansivuja, omia pohjia ja pohjia joita olen vaihdoissa saanut.



 Tässä Bookissa olen myös käyttänyt kirjekuoria, Gelli pohjia yms.

Kaikki kuvat ovat vihkosta jonka olen piirtänyt ja doodlaillut täyteen, väritin ne puuväreillä.

Tuosta piirtelystä innostuin niin paljon, että olen piirrellyt yhteen toiseen isompaan vihkoon, mutta se on vielä kesken. Laitan kyllä siitäkin pienen videon sitten kun se on valmis.


Mukavaa päivää kaikille ja kiva kun pistäydyit 💖😊🌞❄

10 kommenttia:

  1. Kyllä on upeita kirjoja, minä alan kans!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos 💖
      Jäin minäkin koukkuun, uutta kirjaa puskee...

      Poista
  2. Fantastisia kirjoja olet taas näperrellyt... ilo katsella taitojasi!
    Kivaa talvista viikonloppua xx
    P.s. Tännekin saatiin vihdoin lunta ja lisää on luvassa - liiankin kanssa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos 💖
      Niin kyllä sitä riittää täälläkin 😉

      Poista
  3. Voi kiva kuulla sinusta 💖 Kiitos kommentista 😊

    VastaaPoista
  4. Aivan käsittämättömän upeita ja pienen pieniä yksityiskohtia; loputtomasti silmälle tutkittavaa! Olet todellinen mestari luomaan vanhasta uutta ja piirtelysi... innolla odotan missä niitä näenkään jatkossa!

    VastaaPoista
  5. Taas niin ihanaa silkkumaista taidetta.Mukavia päiviä uuteenvuoteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos 💖 Sinulle kanssa kaikkea hyvää uuteenvuoteen 😊

      Poista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.