sunnuntai 7. maaliskuuta 2021

Kortti vaihtoa: Jaanan, Enkulin, Titan kanssa 😊

 Minulla on ollut hulinaa noiden vaihtojen tiimoilta, mikä on tosi ihanaa 😊

Laitan samaan postaukseen kaikki.


Meillä oli ENKULIN  kanssa kahden Skinny kortin vaihto.

Halusin ehdottomasti nuo kaksi todella ihanaa Skinnyä mitä Enkuli oli taiteillut!



 Upeat taustat ja ihanat naiset, hienosti hän on asetellut kaiken ja hänen korteissaan on aina jokin juttu ja siitä pidän kovasti😊 
Suuren suuri kiitos Enkulille vielä ihanasta vaihdosta 💖


 
Ja olihan minulla jälleen Joulu kun avasin tuon kirjeen 🥰 Hän oli laittanut mukaan kaikkea  
herkullista 👍 suuri kiitos myös niistä 😊





Sitten Meillä oli ATC-kortti vaihto JAANAN kanssa 😊
Tällainen komeus tupsahti postiluukusta 👍




Hän oli laittanut ATC-kortit tuohon valkoineen tuunattuun kirjekuoreen ja mikä hauskinta, olen tuon kirjekuoren joskus hänelle lähettänyt juuri noin tuunattuna 😊 en olisi tunnistanut, mutta Jaana oli kirjoitanut viestin sivuun.
Tuon tagin halusin kuvata erikseen, koska se on niin magee ja niin Jaanan tyyliä ja minun myös 🥰



Ja sitten itse asiaan! Tässä nämä komeudet mitkä vaihdoin Jaanalta, wau 👍👍👍
Tykkään niin tuosta tyylistä, kaikki mikä on outoa/kummallista on niin minun makuun 😊 ja Jaana osaa sen, ei ole ihan helppoa sommitella mikä sopii mihinkin, hän myös kierrättää paljon, käyttäen hyväksi mm. lehtien kuvia yms. 👍

Suuri kiitos myös Jaanalle ihanasta vaihdosta 🥰 ja kaikista extroista myös, niitä oli ihan hirveesti
mutta niiiin ihania juttuja eli Joulua jälleen 😉




Sitten minulla oli yhden Skinnyn vaihto ihan uuden vaihtokaverin kanssa.

Oli Aika-Blogin TITAN kanssa. Hän ei ollut ikinä tehnyt näitä vaihtoja /Skinny kortteja.

Tämmöinen komeus sitten tipahti laatikosta 😊 ja jälleen minulla oli Joulu 😉




Skinny on ihan älyttömän upee, tykkään todella 🥰👍 Hän otti teemaksi/aiheeksi Naistenpäivän
ja paljon kaikenlaista vanhaa hän oli korttiin laittanut (hän kertoi niistä kirjeessään) mistä pidän erityisesti, kierrättäjä kun olen 😊
ja kaiken kruunaa nuo ripset 👍 tykkään todella 🥰

Suuri kiitos Titalle ihanasta vaihdosta ja kaikista extroista 🥰




Voi että nämä vaihdot piristävät, suosittelen kaikille 😊💖

Kiva kun poikkesit ja mukavaa päivää 😊💖❄🌞

6 kommenttia:

  1. On aivan ihanaa tämä kortteilu ja korttien vaihtaminen. Kiitos itsellesi ihanasta vaihdosta.

    VastaaPoista
  2. Hei nyt mä mietin...tuliko mun postaus ikinä tähän...🤔 Ei tainnut.

    Kiitos suuresti vaihdosta. Oli niin upea kortti ja yllätykset mukana. Mä olen hurahtanut tähän korttien tekoon niin että koko ruokapöytä on vallattu. Siellä on kaikki askartelukamat hujan hajan. Kortteja on vaiheessa ja koko ajan keksin muka uutta. Kohta perhe siivoo pöydän kun mä en kykene. Kaikki pitäis saada olla vaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tullut aiempi viesti mutta nyt näkyy 😊 eikö olekkin ihanaa kun oppii jotain uutta välillä ihan vahingossa 😉

      Poista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.