lauantai 10. joulukuuta 2022

Kuukausi ATC-kortti vaihtoa Jaanan kanssa 😊

 Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eli Lokakuun ja Marraskuun ATC-vaihto JAANAN kanssa.

Lokakuun aihen oli: Jotain luonnosta kerättyä.

Tässä Jaanan ihanuudet.

Ja sieltähän löytyy minulle niin rakasta, luonnosta kerättyä 💕 Ihanat kortit!!! Saniaiset ovat ihan oikeat ja toisessa syksyn kauniita lehtiä 😊

"Saniais metsässä" ja " Lehti metsässä"


Tässä minun: Vasemmalla miehen pään ympärillä pihalta otettu ja kuivattu kukka, pään takana rannasta kuivattu oksa. oikealla naisen hiuksissa pihalta noukittu ja kuivattu kukka ja käsinä kuivatut koivunlehdet.

" Luonnosta syntynyt 1/2" ja Luonnosta syntynyt 2/2"



Marraskuun aihe oli Zetti tyyli.

Tässä Jaanan ihanuudet: Minä siis niin Rakastan tuota Zetti tyyliä 👍 Kertakaikkiaan hykerryttävän ihanat kortit isoine silmineen ja raitoineen, wau 😊💕👍Just miun makkuun 😍

"Zetti tyttö 1/2" ja "Zetti tyttö 2/2"


Tässä minun:

" Kaiken näkevä silmä 1/2" ja Kaiken näkevä silmä 2/2"


Suuri kiitos jälleen Jaanalle näistä upeista korteista ja vaihdosta 💕😊❤️

4 kommenttia:

  1. Hei! Minäkin olen aina vähän jäljessä postauksieni kanssa.
    Kiitos kun olet jaksanut vaihtaa joka kuuksudi.
    Ihania ovat sinun taiteilusi, tykkään kovasti, kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jaana ❤️ On kyllä kiva vaihto 😊

      Poista
  2. Waude miten upea tuo Zetti-tyyli. Minulle ihan uusi asia.
    Hauska myös tuo idea käyttää oikeaa luonnonmateriaalia korteissa. Ihanuuksia ovat kaikki.

    VastaaPoista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.