tiistai 7. maaliskuuta 2023

Atc kuukausivaihto Jaanan kanssa

 Helmikuun Atc-kortti vaihto JAANAN kanssa. Helmikuun aihe oli että kortissa näkyisi lintu 😊

Esittelen ensin Jaanan ihanuudet: Mä siis niin rakastan Jaanan tyyliä tehdä kortteja. Näissä erittäin ihanat värit ja sommittelu ja vaikka mitä ihania pieniä yksityiskohtia 💕


Oli ihan pakko laittaa tämäkin tänne. Vielä kaikkien extrojen lisäksi hän oli tehnyt minulle tämän Art Dollin, siis KääK... Mä rakastan kaikkea outoa ja erikoista! Tämä on niin ihana, kekseliäisyys jälleen huipussaan ❤️ Suuri kiitos Jaanalle jälleen ihanasta vaihdosta 😊🥰💕

 




Tässä minun ATC:t, nimet jälleen hukassa 🙄 minulla on sellainen suuri eläinkirja jossa mustavalkoisia kuvia, sieltä sitten leikkelin nuo linnut ja väritin vesiväreillä.



Mukavaa viikonjatkoa kaikille 😊💕🌞🌷

7 kommenttia:

  1. Kyllä on mahtavia kortteja teillä molemmilla! Ihailen taitoa tehdä tuollaisia Art Dolleja. Itselläni ei mielikuvitus riitä moisiin, saati taito toteutuksiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saila ❤️ kyllä minä uskon, että sinulla mielikuvitusta myös että osaisit tehdä art dolleja. Luothan niin kauniita korttejakin ❤️

      Poista
  2. Kerrassaan ihanaa taidetta kummaltakin teiltä.
    Hyvää Naistenpäivää, Silkku xx
    Toivottaa sirkkis

    VastaaPoista
  3. Upeita yksityiskohtia teillä molemmilla!

    VastaaPoista
  4. Kiva kun tykkäät! Mäkin tykkään sun tekemistä korteista! <3

    VastaaPoista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.