sunnuntai 3. syyskuuta 2023

Parit helmityöt ja onnittelukortti 🌞

 Minulla on noita puolivalmiita helmitöitä ja sain nyt jälleen yhden kaulakorun valmiiksi.

Nuo vaaleanlila/vihreät kukkaset olen tehnyt fimo massasta. Korun keskustan olen tehnyt paljeteista ja helmistä.









Tämän laukkukorun tein kiitoslahjaksi yhdelle ystävälleni. Keskellä oleva kukkanen on myös fimosta tehty. Korun halkaisija on n. 4.5cm.



Mieheni siskonpoika täytti 5v ja tein hänelle tämän kortin 😊 koko kortissa olen käyttänyt itsetehtyjä pohjia. Kortin taustan olen tehnyt talouspaperista, johon olen maalinjämät pyyhkinyt. Irrotin paperista yhden kerroksen ja liimasin sen tekstipaperille.










Mukavaa alkavaa viikoa kaikille ja kiva kun poikkesit 🥰🌞

6 kommenttia:

  1. Ihana koru - varsinkin, kun olet kuvannut sen puunrungolla. Värit ovat koko kuvassa koruineen aivan lumoavan kauniit!! Koru ikään kuin kuuluu luonnostaan sinne :)
    Mahtavan hauska tuo lahjakortti; yllätyksen riemu paistaa silmistä - en osaa nimetä minkä, mutta sanotaanko, että luontoystävän kasvoilta... ja kierrätys on huipussaan :))
    Kiva katsella näitä upeita töitäsi, kun olet ilmeisesti palannut kesälaitumilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sirkkis ihanasta kommentistasi 💖 juu palattu on kesälaitumilta 🌞

      Poista
  2. Ihania töitä jälleen! :) Mukavaa syyskuuta! <3

    VastaaPoista
  3. Olet kyllä mestari näprääjä. Ihania pikkuisia helmiä ja upea koru. Tuo korttisi on suorastaan hellyyttävän suloinen.

    VastaaPoista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.