perjantai 18. lokakuuta 2024

Myöhästyneet päivitykset Jaanan kanssa tehdyistä Atc vaihdoista 🌞🍂🍁

 Voi minua, olen luullut, että olen päivittänyt tänne nuo JAANAN kanssa tehdyt vaihdot, mutta mitä vielä, siellähän ne kökötti pöydällä 😐 no parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eli tässä nämä.

Kesäkuun vaihto: Lintu.

Eli korteissa piti näkyä lintu. Tässä Jaanan ihanat kortit 💖 tykkään kovasti 👍💖👍

" Poikanen 1/2"




" Poikanen 2/2"


Kiitos Jaana 💖🌞💖



Tässä minun tekemäni linnut.
Tuli sitten hieman värikkäät kortit, huh.
Nimiä en taaskaan muistanut kirjoittaa ylös.
Olen siis piirtänyt linnut


 
Meillä oli heinä ja elokuu taukoa, eli syyskuussa sitten tämä vaihto.
Aihe oli: TEEPUSSI

Tässä ensin Jaanan ihanuudet.
Hän oli kekseliäästi käyttänyt teepusseja 🌞👍tuon pikku teepussipidikkeen toinen puolikin on koristeltu 💖 todella kauniit kortit 💖💖💖


" Onnen avain "





Ja tässä hän oli tehnyt teepussista taskun, wau 👍😊

" Piilossa "



 Tässä sitten minun tekemäni.
Tuossa kalakortissa olen käyttänyt teepussia kalan ja taustan päällä ja sitten lisännyt koristeita. tuossa toisessa teepussi on silmän päällä jonka olen sitten valkoisella tussilla piirtänyt.



Laitan tähän loppuun vielä Jaanan tekemän kirjekuoren, hän aina laittaa paljon kaikkea ihanaa extraa ja tämä on vain yksi monista.
Tää on niin hieno 💖 Kiitos Jaana taas ihanista korteista ja kaikista muistakin 💖💖💖








Ja tässä yksi tekemäni pikku kotelo Jaanalle.

Pensseli näyttää koon. Käytin tässä taustapaperia jonka olen maaleilla ja leimasimilla koristellut.






Meillä vaihdot jatkuu 😊👍

Mukavaa viikonloppua kaikille 💖🌞🍁🍂🍄💖

1 kommentti:

  1. No olettepa kumpikin näperryksen mestareita 😊👍
    Mukavaa päivänjatkoa teille 😘😘

    VastaaPoista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.