lauantai 24. helmikuuta 2024

Uusi banneri blogiin 😊

 Innostuin digeilemään uuden bannerin tähän blogiin. 

Laitan sen nyt vielä erillisenä kuvana, jos mieleni muuttuu ja vaihdan taas uuden, niin on täällä sitten tallella 🌞

Olen tehnyt tämän Gimpillä. Taustassa käytin omia valokuvattuja korujani ja piirroksia art journaleistani jotka leikkelin gimpissä ja sovittelin taustaan himmeällä ja kirkkaammalla. Minun piti ensin laittaa atc-korttejani taustaan, mutta en saanut niitä sopimaan niin, että olisivat miellyttäneet silmääni, joten tyydyin yhteen korttiin joka on Jackin kädessä. Olen Jackin ja Sallyn suuri fani niin halusin heidät tähän banneriin 😍


Ostin itselleni myös uuden piirtopöydän jolla saan mukavasti irrotettua osia kuvistani ja voin vähän piirrelläkkin 😊

Mukavaa viikonloppua kaikille 🌞💖❄️

12 kommenttia:

  1. Ompa suurenmoinen idea ja toteutus 👏🤩
    Tykkään hahmoista ja kaikista yksityiskohdista 🎭

    VastaaPoista
  2. Siis wauuuu. Näitäkö voi itsekin tehdä. Uskomattoman upea ja niin sinua niin sinua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Enkuli 💖juu voi tehdä, olen aikoinani vanhaan blogipohjaan tehnyt HTML muutoksia, että olen saanut bannerin sopivaksi. Näistä nykyisistä asetuksista en hirveesti tiedä.

      Poista
  3. Hieno! 🤩 Minä olen aivan kädetön kaiken tuollaisen kanssa ts. en osaa tehdä yhtään mitään 😁. Mukavaa alkavaa viikkoa! 💕

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saila 💖 kuule nyt pulinat pois. Sinä osaat ja paljon, olet erittäin luova ihminen ja se on paljon se 💖. Olen itse ollut aika ummikko joskus näiden juttujen kanssa, mutta aloin vaan hakeen tietoo netistä ja kokeileen juttuja. Olen vähän sellainen, että kyllästyn yhteen ja samaan ja sit pitäis jotain uutta keksiä 😊
      Mukavaa alkavaa viikkoa myös Sinulle 💖❄️🌞

      Poista
  4. Voi kun hieno! Eipä ole ns. harmainta aavistusta miten tuollainen tehdään, niinpä tyydyn vaan kuvia vaihtamaan banneriin. Onko tuo taustakuvakin sun omaa tekoa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilie 💖bannerin olen tehnyt sellaisella ilmaisella kuvankäsittelyohjelmalla kuin Gimp. Olen aikoinani käynyt hieman kursseja juuri käsittäen kuvakäsittelyä ja siellä sain herkutella Photoshopin kanssa, mutta se on niin kallis ja tuo Gimp on siitä ilmaisversio ja ihan hyvä 👍 blogin takana oleva kuva missä lepakkoja ei ole itsetekemäni, vaan netistä otin 😊
      Tämä bloggeri kun muuttui niin ei ole enää niin helppoa vaihtaa esim. Banneria, sen kyllä saa paikalleen, mutta asetelma voi olla miten sattuu ja sen saaminen esim. keskelle vaatii jo HTML kieltä, minulla oli onneksi tallella vanha bannerri johon päälle tämän tein niin ei tarvinnut alkaa säätään HTML:n kanssa 😊

      Poista
  5. Voi WAUDE - täällähän on tapahtunut vaikka ja mitä - uutta niin paljon sukista lähtien banneriin... että Repolainen on ihan jämähtänyt paikoilleen saamatta mitään aikaan...
    Ai että... tein joskus "oman" bannerin jo Vuodatukseen ja onneksi se oli vanhalla kotikoneella tallessa, että sain sen siirrettyä bloggeriin - mutta juuri äsken etsintäyrityksistä huolimatta en löydä sitä.... en... voi sniff.... Taisi tosin olla ihan leikkaa liimaa Paintilla tehty, heh heh....

    Oli kyllä niin motivoivaa käydä blogissasi "aamukaffella", että sain virtaa ja ideoita pitkäksi aikaa... mutta AIKAA nille et kyllä täällä paljastanut, hih... joten saas nähdä.... Iloa ja omanlaista oloa toivotellen pian starttaavaan miaauuuliskuuhun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Repolainen 💖Sinulle kanssa mukavaa helmikuun loppua 💖🌞❄️

      Poista
  6. Sun kortit ja muut näperrykset on niin ihania 😍 Ei voi kuin ihailla.

    VastaaPoista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.