torstai 22. helmikuuta 2024

Uusi kone ja uusia askarteluita 😊

 No niin nyt olen vihdosta viimein saanut oman läppärin, olen niiiin onnellinen 😁😍

Tässä hieman valmistuneita juttuja.

Tässä ensin kahdet ystävänpäiväkortit. Olen tehnyt tämän ja tuon toisen oikeastaan kokonaan silpuista. Joitain pikku koristeita/tarroja/kuvioteippejä olen lisännyt myös. Tuon mustavalkoisen pikku kukkasen olen piirtänyt, ne toimii ihan kivasti koristeina 😊




Ystävänpäivä toivotus on tuon valkoisen paperin alla.




Ja tässä toinen, samalla tyylillä tehty.









Eräs tuttavamme täytti 90 v ja on ollut kova kalamies. Tein hänelle kortin johon laitoin nuo pikku kalakuvat ja tuo ristikko kuvaa verkkoa.





Tämän pikku pupusen korkeus n.10 cm huovutin ystävälleni 😊





Ja tässä lämppärit jotka kudoin, halusin todella pitkät, kun tykkään käyttää legginsejä ja pitkiä paitoja/hameita. Minulla on näitä raitasia eri värisiä todella paljon, mutta aina tuppaan kutomaan ihan liian lyhyitä.



No niin siinähän sitä taas oli 😊 kiva kun poikkesit ja mukavaa loppuviikkoa 💖✨🌨️🌞🌟❄️

6 kommenttia:

  1. Wow, voi miten upeita ja kekseliäitä kortteja ja lahjoja!!
    Lämpimyys on tärkeintä; ja kivatkin ovat :)
    Minulla on juuri sukkaprojekti Enkulin kanssa. Ihana Enkuli lupasi neuloa minulle poropeukalolle, ja sain ne tänään. Laitan blogiin kuvan lähiaikoina.
    Voi hyvin xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sirkkis 💖 ihanaa saat Enkulitaiturin kutomat 😊

      Poista
  2. Ihanat kortit, pupu ja lämppärit! Kun on monitaitoinen niin on monitaitoinen :) <3 Kiitos myös kauniista kommentista blogissani <3 Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaunis kiitos Saila 💖 Sinulle kanssa oikein hyvää viikonloppua 😊❄️🌟🌞

      Poista
  3. WAUUUUUUUUUUUU mitkä lämppärit. Nuo raidat on Ihananihanat ja oletpa oillut kekseliäs noissa kortteisi toteutuksessa.
    Tuo huovutettu pupunen on myös söpönen.
    Mukavaa viikonloppua sinulle.

    VastaaPoista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.