maanantai 6. huhtikuuta 2009

ATC ja parit Moo:t

Tein tuossa muutama päivä sitten tuon ATC-kortin ja nuo Moo kortit.

Täällä tulee olemaan vissiin hieman hiljaisempaa nyt kun olen aloittanut työt.
Tänään oli ensimmäinen työpäivä ja menee hieman aikaa, kun tasottuu, varmaan olen niin väsynyt ainakin alkuun, että en jaksa niin kauheesti askarrella :)

Ja sitten olen vähän haksahtanut tuohon mineilyyn. Olen joskus tehnyt roomboxin pikku nallelle ja se jotenkin sit jäi, mutta eksyin mineily sivuille ja siinä menikin sitten pari iltaa. Sain tehtyä jotain pientä mutta niistä laitan kuvaa myöhemmin tuonne "Sitä Sun Tätä Speciaali" blogiin :)

Höpinät sikseen tässä nämä:

"Rakkaus"
Rakkaus

"Hengetär"
Hengetär

"Time"
Time

Kyllä minä yritän täällä käydä, joskin en ihan joka päivä ainakaan näin alkuun, höh mitä jaarittelua :)

2 kommenttia:

  1. Kiitos ihastuttavista vaihtareistasi + kivoista lisukkeista :) Blogissani kuvaa korteista... Hyvää Pääsiäistä!

    VastaaPoista
  2. Paljon kiitoksia korteista! Kovasti tykkään niistä.

    VastaaPoista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.