tiistai 17. marraskuuta 2009

Uusin leluni :)

...Minulle tuli Joulu vähän aikaisemmin, rakas mieheni osti minulle kauan haluamani piirtopöydän, ja sain sen jo, yes :) olen iki onnellinen, onhan se vaikea käyttää, mutta harjoitus tekee mestarin, vielä en ole kerennyt perehtymään kunnolla tuohon, minulta puuttuu kunnon piirustusohjelma, olen vähän harjoitellut tuolla photoshopil mutta ei se ihan skulaa niinkuin piirustusohjelmalla joka on siis kohta minulla ja sitten harjoitellaan ;)




... Digitaiteilin ukolle taustakuvan koneelle, hän kun pelaa pokeria, ajattelin että kuvankin täytyy olla sen henkinen ja jj on se hänen onnen käsi, kuten kuvasta näkyy:) tykkäsi kovasti.

2 kommenttia:

  1. Hieno vehje, tyttö haluaa tuo joululahjaksi!Upeita nuo sun atc:t;-))m

    VastaaPoista
  2. Ihania digijuttuja, tuota piirtopöytää minunkin tekis mieli. Mikä ohjelma sen kanssa pitää olla? Olen ladannut kokeiluversioita, Photo shopista ja corellin paint shop prosta, jonkun ohjelman aion itselleni hankkia mutta kiinnostais tietää ennenkuin hankin piirtopöytää...
    Tähänkin lajiin jää koukkuun :) ja välillä harmittaa kun ei osaa. Kaksi kirjaa olen hankkinut, mol em. ohjelmiin, mutta kune i ole paljon tuota aikaa harjoitella. Töissä olis ohjelmat myös ja saisin tehdä työaikana harjoituksia, jos vain ehtisin..:(

    VastaaPoista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.