keskiviikko 15. syyskuuta 2010

kutomisia ja virkkauksia

Niin olenpas ollut ahkera, olen saanut valmiiksi vaikka mitä. Flunssa on kiusannut, sängys olen ollut, mutta virkkuukoukku ja puikot on pysynyt silti käsissä, vähänkin kun olen pystynyt pystyssä oleen :)

Virkkasin tuon ala-osan, ylä-osa on kudottu joustinneuletta, eteen ompelin nuo hakaset ja helmaan virkkasin nuo kukkaset, tykkään :)

...Tämän työn löysin kaapista, olen joskus alkanut virkkaamaan tuota ala-osaa hameeksi mutta jäänyt kesken, piti jo purkaa tuo, mutta keksin, että siitä sais hartianlämmittimen takin päälle, kudoin joustinneuletta tuohon kaulukseen ja vot siinä se on, varmasti on käyttöä talvella :)

...virkkasin pipon kaksinkeraisella langalla(mulla kaks pipoo kesken, isoäidinneliöistä tein, langat vain loppui niin en saanut valmiiksi, niistä kuvaa myöhemmin)
...Tuohon tein sitten tuon kukkasen, tai tuunasin sen, kirpparilta löytämästäni tekokukka-asetelmasta.

   ...Tässä lähemmin kuvaa, tuon ketjun ompelin tuonne taakse, tämä on hakaneula kiinnityksellä.


Tässä taas olen irrottanut tuon kukkasen kanssa kirpparilta löytämästäni kukka-asetelmasta
ompelin kukkasen kasaan ja laitoin napin kekeltä + nuo kiiltoliimalla tekemäni viivat, tämä tulee kans myssyyn koristeeksi.

...Tämän virkkasin kokonaan, ompelin keskelle valkoisen napin ja pitkin kukkasta pieniä simenhelmiä "kastetta" antamaan, tuon lehtihässäkän irrotin kirpparilöydöstä, oli vaikea kuvattava kun on  valkoinen, tämä tulee kans myssyyn.
Tein vielä kaksi villasta ruusua, mutta kesken vielä koristeleminen, niistä kuvaa myöhemmin :)
...Aika tuottelias vai mitä ;)

1 kommentti:

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.