tiistai 21. maaliskuuta 2017

P*SKIS #342

Tein tällaisen kortin P*SKIS #342 haasteeseen.

Tuli sitten kuitenkin pieni moka;) Katsoin puhelimesta tuon haasteen ohjeen ja näin tuon sinisen pallon mustana ja kortista jäi nyt sitten sininen pois ja musta tuli tilalle!
Jos voidaan leikkiä, että kyllä se sininen siellä jossain on;)

Pohja on ihan suttupaperi johon olen maalin jämiä pyyhkinyt. Kuvat ovat sitten netistä, tussilla koristeet, kortti on kaksi-osainen.

Täällä on tuulista ja synkkää, mutta toivon teille aurikoista tiistaita ♥♥♥

10 kommenttia:

  1. Wau, mielettömän upea. Minulla joskus koneellakin katsoessa värit vääristyvät.

    VastaaPoista
  2. Wau wau ja wau!! Hyvä tuo teksti "begin where you are" :))

    VastaaPoista
  3. Upea krortti, tykkään!
    Ostitko tussin netistä, vai mistä? Olen tullut varovaiseksi nettikauppojen suhteen. Kesällä sain laskuun matkaostoken tilattuani Paypalin kautta Mischiefcirkus kuvia.
    Hyvää loppuviikkoa ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tussin olen ostanut joko Suomalaisesta kirjakaupasta tai Hämeenlinnan täkäläisestä askartelukaupasta. Olen meinaan kummastakin ostanut kyniä ja tusseja. Kummassakin on hyvät valikoimat.

      Poista
  4. alan toistaa itseäni, mutta minkäs teet: On upea kortti taas kyseessä!

    VastaaPoista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.