perjantai 4. syyskuuta 2020

Valmis Junk/Art Journal kirjani (video)

 Olen vihdosta viimein saanut valmiiksi kirjan jonka olen tehnyt postista tulleista kirjekuorista,

Olen aloittanut tämän teon jo vuonna 2016, että hitaasti mutta varmasti se on valmistunut 😉

ja olen näistä sivuista laittanut kuviakin tänne joskus, mutta ajattelin kuitenkin tehdä tästä videon.



Mukavaa viikonloppua kaikille 💖🌺🌷☘

Koetin katsoa tätä videota puhelimeni kautta mutta se ei näkynyt siellä, näkyykö teillä?

Kun laitan puhelimesta: Näytä internet versio niin silloin näkyy!

Onkohan syy tässä uudessa Bloggerissa?

Kokeillaan näin: laitan tähän linkin kyseiseen videoon ja tämä pitäisi näkyä puhelimen kautta:

VIDEO

Kiva jos kerrotte miten näkyy 😊

12 kommenttia:

  1. Auts... ei näy kummassakaan, padilla, eikä kännyllä, vaan tulee teksti:
    "Tapahtui virhe. Yritän myöhemmin uudelleen. ja suluissa toistotunnus....
    En tykkää yhtään tästä uudesta bloggerista... juuri linkkien kanssa vaikeuksia.... ei liitä/avaa niitä oikein, kun esim. haluaisin haasteisiin töitäni linkittää.
    Luulisi uudistusten menevän parempaan, eikä pahempaan suuntaan!
    Hyvää viikonloppua nyt toivotan kuitenkin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kun kerroit. Mä yritän ladata myöhemmin uudestaan videon.

      Poista
  2. Tästä mun puhelimesta lähti heti video pyörimään..... En nyt jaksa katsoa kun olen jo yöpuulla 🧐

    VastaaPoista
  3. Oooh.... nyt näkyy.... ja KIITOS matkasta SATU-maahan.... sellaisen olon koin...
    Doodlailusi valkoisella/mustalla ovat aivan mielettömiä kuvien/värien tehostajia!!
    Siis kertakaikkinen UPEUS!

    VastaaPoista
  4. IHANA!! Niin kaunis ja herkkä kokonaisuus. Värimaailma on harmooninen ja just MAHTAVA, TYKKÄÄN!!

    VastaaPoista
  5. OOOOOOOOH aivan niin Silkkua niin ihanaa Silkkua. Todella kauniin taideteoksen olet tehnyt. Kiitos upeasta videosta. (näkyy hyvin kokonaan)

    VastaaPoista
  6. Heippa,
    aivan huimaavan upea junk journal-teos!! Jokainen yksityiskohta niin kekseliäs ja hienosti taiteiltu. Kerrassaan AARRE!
    Teknisestikin ensiluokkain: musiikki synkkasi hyvin kertomuksiisi, kaikki tasapainossa...
    Kiitos, Silkku, oli ilo katsoa ja nauttia taiteestasi.
    Mukavaa sunnuntaita ja hyvää alkavaa uutta viikkoa xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos 💖 On ihanaa kun saa muillekkin tuottaa iloa näinkin pienistä jutusta 😊

      Poista
  7. Näkyy mun puhelimessa. Ihana 😍 kirja. Niin kauniin värikäs.

    VastaaPoista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.