keskiviikko 10. helmikuuta 2021

Uusia ATC-kortteja

 No nyt on kertynyt noita ATC-kortteja niin paljon tuohon pöydälle että on aika laittaa ne tänne.

Nämä olen tehnyt jo viime vuoden lopussa, mutta en ole saanut aikaiskesi niitä tänne laittaa.


Ihan ensiksi, olen pahoillani kuvien laadusta, sähkövalolla on aina niin haastavaa kuvata.

Kaikki ovat vapaita 😊

Näissä kolmessa ensimmäisessä olen käyttäyt yhtä sarjakuvakirjaa, piirtelyä ja kuivattuja lehtiä. Nämä olen tehnyt viime vuoden marraskuussa.

"Kaksi Urheaa Sydäntä"




"En Pelkää Enää"




" En Luovuta"



Nämä olen tehnyt viime vuoden syyskuussa.

Näissä kahdessa on aijemmin tekemäni ATC skannattuna ja pienennettynä tuossa keskellä, niissä on kalvo päällä, käytän niitä myös koristeissa.
" Katse 2/2"




"katse 1/2"



Näissä kahdessa käytin skannattuna koristeita joita olen tehnyt, niissä on myös kalvo päällä.
"Tyyneys 2/2"



"Tyyneys 1/2"





"Onnelliset 2/2"




"Onnelliset 1/2"




"Lumottu"




"Sydämeni Hyvyydellä"

Mukavaa viikkoa kaikille 🥰❄🌞

9 kommenttia:

  1. Onpa hauskoja ja idearikkaita ATC kortteja.
    En kyllä ymmärrä, miten ne teit 🤔. No ei haittaa,en osaisi kuitenkaan😔
    Pakkasia pukkaa.
    Pärjäillään 😃👍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi 🥰
      Ihan vaan leikkaa liimaa,piirrä,leimaa tekniikalla 😉

      Poista
  2. OOOH mitäihanuuksia olet taas askarrellut.
    Ihanaa Ystävänpäivää sinulle

    VastaaPoista
  3. Aurinkoista Ystävänpäivää💗
    Täällä ainakin paistaa🌞😃

    VastaaPoista
  4. Olet uskomaton yhdistelijä ja niin hieno idea liittää koristeeksi oma aiempi kortti... olet luova isolla L:llä!! Ihanaa piipahdella täällä - sielu saa aina ravintoa!

    VastaaPoista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.