keskiviikko 29. maaliskuuta 2023

Postimerkki/pääsylippu askartelua 🌞

 Innostuin tekemään noita postimerkkejä, olen niitä aiemminkin tehnyt. Näissä olen käyttänyt pohjissa kirjansivuja ja lehdistä leikattuja kuvia, joita olen vanhentanut santapaperilla ja musteella. Kynä nättää koon.






Sitten innostuin tekemään näitä pääsylippuja, näin kivan ohjeen netissä. Olen käyttänyt reunareikien tekoon pientä ympyrälävistintä. Osassa käytin postimerkkejä ja osassa pikkukuvia, leimailin kierre leimasimella sinne tänne. Reijät tein lippujen väliin, että on helppo repäistä ja mustetta reunoihin.


Ai että näitä on kiva tehdä 😊

Mukavaa viikon jatkoa kaikille 💕🌞

12 kommenttia:

  1. Nyt on kekseliäisyytesi ja näpertelysi huipussaan!!
    Minulla ei pysyisi noin pienet materiaalit edes hyppysissäni.
    Hyvää päivänjatkoa sinulle xx

    VastaaPoista
  2. Aivan huippuja näpertelyitä jälleen. Leikkasitko nuo postimerkit kuviosaksilla, vai onko noihin joku stanssi. Upea idea myös lippujen tekoon. Kaunis muoto tulee reijittäjällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Enkuli ❤️leikkasin reunat ihan kuviosaksilla, on minulla postimerkki stanssikin mutta se on hieman isompi, ei hyvä tähän juttuun 😊

      Poista
  3. Oikein hienoja! Kyllä olen samaa mieltä, että näitä on kiva tehdä.

    VastaaPoista
  4. Ooooooo-la-laa!! Näistä ei saa silmiä irti!

    VastaaPoista
  5. Mihinhän mun kommenttini oikein katosi... nielaisinko sen, kun jäin niin suu auki ihailemaan??!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomasin vasta tämän kommentin, ei ollut tullut puhelimeen ilmoitusta, höh.

      Poista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.