lauantai 16. toukokuuta 2026

ATC-kortti kuukausi vaihto Jaanan kanssa 💖☀️🌸

 Täällä ollaan jälleen 😀 on mennyt taas muutama kuukausi, kun olen näitä JAANAN kanssa olevia kuukausi vaihtoja tänne päivittänyt, eli nyt on sen aika 😀🌸

Helmikuusta lähetään. Helmikuun aihe oli: SYDÄN

Tässä ensin Jaanan ihanuudet. Tässä ei näy kaikki se bling bling mikä näissä ihku ihanaisissa korteissa on 💖

"Vaaleanpunainen" ja "Rakas ystävä"



Tässä minun sydämeni. No niinhän siinä taas kävi, että nimet jäivät unholaan 😅käytin näissä Jaanalta saamiani taustoja joissa hän on käyttänyt suukkojen paperia 😻nuo ihanat pienet lohikäärmeet ovat myös Jaanalta 💖



Maaliskuun aihe oli: Raita jalat.

Tässä ensin Jaanan upeudet. Niin ihanaa mielikuvitusta on näissäkin korteissa 😻 ja keseliäästi käyttää myös silppuja ❤️👍 ja jos nyt oikein näen, niin hän on käyttänyt myös minulta saamiani kirjeitä taustana, wau 👍👍en olisi itse keksinyt 😀

"Mittari Matti" ja "Valoa siivekkäille"



Tässä minun raita jalat. 

" Matkalla maineeseen " ja 2 Sydän toivoa täynnä "



Huhtikuun aihe oli: Uusi kukka laji/mielikuvitus kukka.

Tässä Jaanan kukkaset. Ihanat pirteät itse piirretyt kukkaset 👍😻 ja taustaan sopii hienosti nuo oikeat kuvat, wau 💖tykkään todella näistä söpöleistä 💖

" Fountain flower " ja " Rabbit vine flower "



Tässä minun kukkani. Piirsin myös kukkaseni. 

" Keijun kyynel " ja " Tulen nuppu "



Toukokuun aihe on: Kirjain T.

Tässä Jaanan komeudet. Pahoittelen kuvien laatua. Jälleen en voi kun ihailla Jaanan teoksia 💖 hän keksii kyllä käyttää niin kuvia kuin silppujakin niin hienosti toisiinsa sopiviksi, ai että 😻👍💖

" Tyttö tornilla " ja " Tapio torkkuu tyynyllä " ja kaikki alkaa T:llä 😅



Tässä minun T: eet. Silppuja, leimakuvia, itse piirrettyjä yms.

" Taidokas lentämään "




" Tyylikäs "


Tällaista tällä kertaa 😀 Suuri kiitos vielä Jaanalle ihanista korteista ja KAIKESTA mitä hän aina laittaa mukaan 💖💖💖, tämä on ihana vaihto ja kun on vain kerran kuussa, niin ei tule mitään paineita korttien suhteen 😅

hei kiva kun kävit 😻ja oikein hyvää ja lämmintä viikonloppua Teille Kaikille 💖🌸☀️🌷💖

10 kommenttia:

  1. Upeat kortit kummaltakin taiteilijalta🧑‍🎨👍
    Sydämet-aihe mieluisin🩷
    Upeaa keväistä sunnuntai 🌺😘

    VastaaPoista
  2. Ihanuuksia teillä molemmilla. Kevättä kohti mennään. Iloa päiviisi.

    VastaaPoista
  3. Hienoja kortteja puolin ja toisin! Aurinkoisia päiviä toivottelen <3

    VastaaPoista
  4. Voi että mitä ihanaa mielikuvittelua ja kivoja ideoita. Upeaa tuollainen itse piirtäminen. Olen nyt tehnyt korttivaihtoja ympäri Eurooppaa ja harmikseni huomannut, että nykyisin atc-kortti on teippiä teipin päällä. No sekin vielä menettelee, mutta kun ne teipit ovat irrallaan.
    Keijun kyynel ja tulen nuppu jo nimenäkin ihanuuksia, ja oi oi noita sydämiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Enkuli 💖 juu olen samaa mieltä, noiden teippien yms. suhteen. Nykyään saa valmiita koriste pohjia. Ei siinä mitään, kyllä tykkään niistäkin, kunhan niitä käyttää osana korttia, eikä kokonaan. Minusta on ihanaa keksiä mitä kaikkea voikaan itse tehdä 😀

      Poista
  5. Olette kyllä kumpikin sellaisia korttitaitureita - että zoomailuksi vetää joka kerta. Miten noin pieneen korttiin voikaan mahtua niin paljon silmänruokaa??!! Ihailen!!

    VastaaPoista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)